martes, 20 de abril de 2010

Benvinguts! Bienvenidos! Welcome! Bienvenue! Irashaimase!

Estreno blog desprès de la "ressaca" de l'estrena en solitari, amb públic i a l'aire lliure a la Festeta de la Sagrada Familia.
Tot i els nervis inicials la contada va anar prou bé, encara que potser s'hauria de preguntar als assistents... (la claca no compta!)

Organitzar una sessió amb poc material i encara menys temps va ser feixuc i un pèl angoixant, però sembla que no m'en vaig sortir gaire malament per ser principiant.

Em vaig sentir tant bé que ara no puc pensar més que en la pròxima contada i m'he possat a treballar de valent en noves sessions per menuts i grans.

Voldria agraïr a tothom que va venir el seu suport, i espero que a les properes pugui assistir mooolta més gent i gaudeixin dels contes.

Estigueu al cas d'aquest blog per anar seguint les meves aventures com a contacontes!

No hay comentarios:

Publicar un comentario